خانه فرهنگ منطقه آزاد چابهار ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۷:۳۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۹۶۴۹
خانه فرهنگ منطقه آزاد چابهار ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خانه فرهنگ این منطقه در پیکره یک 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آذر امسال افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، گرشاسب خزائنی اظهار داشت: ساخت خانه فرهنگ با هدف توسعه و گسترش فضاها و مکان ‌های فرهنگی هنری در حال ساخت است.
وی افزود: خانه فرهنگ منطقه آزاد چابهار در راستای گسترش ارتباط با هنرمندان و هم ‌اندیشی جوامع محلی در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، ساماندهی امور خدمات هنرمندان و تدوین برنامه‌ های مناسبتی و مسئولیت اجتماعی سازمان ایجاد می‌ شود.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: فضاهای ساختمان خانه فرهنگ با آگاهی از نیازهای جامعه محلی شامل سالن هنرمندان، کارگاه هنری، کلاس آموزشی، گالری نمایش آثار هنری، فروشگاه غرفه کتاب و آثار فرهنگی هنری است.
وی گفت: ساختمان خانه فرهنگ با 36 میلیارد ریال اعتبار شامل فضاهای فرهنگی و آموزشی، کتابخانه، سالن های مطالعه و هنرمندان، کارگاه هنری و کلاس آموزشی است.
خزائنی اظهار داشت: فضای جنبی نیز شامل گالری نمایش آثار هنری، نگارخانه، فروشگاه عرضه کتاب و آثار فرهنگی و کافه فرهنگ و هنر نیز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: ساخت خانه فرهنگ می تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی چابهار را مرتفع کند.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان علاوه بر اقدامات اقتصادی و تجاری توجه ویژه ای به فرهنگ، هنر و هنرمندان دارد.

 

نظر شما