دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت با ۵ فقره سرقت در زابل

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۲:۴۳
کد خبر: ۸۵۳۸۵۵
دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت با ۵ فقره سرقت در زابل
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ  احمد ثمره حسینی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت، در محدوده بلوار آیت الله بختیاری و خیابان کارگر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ماموران مشخص شد این سارق یا سارقان احتمالی، ساختمان‌های درحال ساخت را شناسایی وسپس اقدام به سرقت مشاعات و لوازم ساختمان می‌کردند بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام اقدامات فنی یک سارق سابق دار را دراین خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش درخیابان رسالت دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این سارق ۲۷ ساله در بازجویی‌های پلیسی به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های درحال احداث به صورت انفرادی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه متهم پس ازتکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. خاطرنشان کرد: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را برای سارقان فراهم می‌سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز