چابهار به قطب گردشگری ایران تبدیل می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۷:۴۲:۳۵
کد خبر: ۸۵۷۰۹۰
چابهار به قطب گردشگری ایران تبدیل می شود
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و داشتن ظرفیت های مناسب تفریحی و سیاحتی پس از تکمیل زیرساخت ها به قطب گردشگری ایران تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اصغر مونسان در بدو ورود به فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات خوبی برای زیرساخت‌های گردشگری چابهار و کنارک در حال انجام است و این منطقه آینده درخشانی در جذب توریسم دارد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی این سفر پس از دیدار با استاندار سیستان وبلوچستان انجام شد تا از نزدیک توانمندیها، ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه گردشگری و صنایع دستی را بررسی کنم.

معاون رییس جمهوری گفت: توجه به بخش گردشگری زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم خواهد کرد و می‌تواند بخشی از مشکلات بیکاری و توسعه نیافتگی این منطقه محروم را مرتفع کند.

وی بیان کرد: منطقه آزادچابهار در آماده سازی زیرساخت‌ها و جذب گردشگر اقدامات خوبی انجام داده که قابل تقدیر است.

مونسان تصریح کرد: صنایع دستی سیستان و بلوچستان بسیار ارزشمند و دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: در این سفر مجموعه گردشگری روستای درک شهرستان کنارک کلنگ زنی می شود.

علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان وبلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.

مونسان علاوه بر کلنک زنی مجموعه گردشگری درک از زیرساخت‌ها، مناطق تفریحی و گردشگری چابهار بازدید و در نشست بررسی مشکلات حوزه گردشگری جنوب سیستان وبلوچستان شرکت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز