همایش بزرگ مردمی شهر زاهدان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۴:۴۷
کد خبر: ۸۶۲۱۱۸
همایش بزرگ  مردمی شهر زاهدان برگزار شد
به مناسبت هفته ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بزرگترین همایش مردمی شهر زاهدان با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته در میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این همایش به مناسبت هفته ورزش پهلوانی و زورخانه ای با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زاهدان، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سید رضا موسوی به برنامه‌های این همایش اشاره کرد و ادامه داد: اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای، شعر خوانی، اجرای موسیقی و اجرای نمایش طنز گروه رادمردان از جمله برنامه‌های مهم این همایش بود.

وی بیان کرد: هفت زورخانه برای ورزشکاران سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های خاش، زابل و زاهدان وجود دارد که بیش از ۳۰۰ ورزشکار در آنها به انجام فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند.

نایب رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته ورزش پهلوانی و زورخانه ای در سیستان و بلوچستان افزود: ۵۰ برنامه نظیر رقابت‌های ورزشی، برپایی جشن گلریزان و دیدار با مسئولان استانی از ۲۵ تا ۳۱ خرداد همزمان با این هفته در استان درحال برگزاری است.

وی به برگزاری طرح تابستانی آموزش ورزش زورخانه ای ویژه سنین ۶ تا ۱۵ سال اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور آموزش و ترویج فرهنگ اصیل ورزش ایرانی در چهار زورخانه خیامیان، پوریای ولی، حضرت ابوالفضل (ع) و دانشگاه سیستان و بلوچستان توسط مربیان رسمی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در حال برگزاریست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز