بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از سومین قطب پتروشیمی کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۲:۰۷
کد خبر: ۸۶۲۶۴۷
بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از سومین قطب پتروشیمی کشور
محمد نهاوندیان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مگاپروژه شهرک پتروشیمی مکران از نزدیک در جریان پیشرفت‌ این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت تسریع در احداث خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار حمایت معاونت اقتصادی ریاست جمهوری از ادامه تکمیل این پروژه را اعلام نمود.

وی ضمن استماع نظرات سرمایه‌گذاران طرح‌های مستقر در شهرک پتروشیمی مکران، جهت رفع دغدغه اصلی سرمایه‌گذاران که خواهان رفع موانع تضامین مورد نیاز جهت تامین مالی از طریق کشور چین بودند بر پیگیری استفاده از امکانات بانک مرکزی برای صدور تضامین تامین‌کنندگان مالی تاکید نمود.

نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در بازدید از قابلیت‌های بندر چابهار هدف از سفرش را بررسی پیشرفت طرح‌های در دست اجرا در این بندر بیان کرد.

گفتنی است در این بازدید احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار و تنی چند از مقامات محلی نهاوندیان را همراهی می‌کردند.

طی این بازدید صفدرعلی اسدی معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی پتروشیمی مکران، عظیم کوهستانی مدیر سرمایه‌گذاری و HSEQ پتروشیمی مکران، مهدی ناوی از مدیران پتروشیمی بدر شرق و فرهاد کیانی مدیر سایت پتروشیمی سینا به معرفی سومین قطب پتروشیمی کشور پرداختند.

 

نظر شما