آغاز عملیات احداث ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۶:۴۱:۵۹
کد خبر: ۸۹۴۹۹۴
آغاز عملیات احداث ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان در سیستان و بلوچستان
رئیس کمیته امداد با حضور در شهرستان خاش، کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان استان سیستان و بلوچستان را به زمین زد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سید مرتضی بختیاری در این مراسم با اشاره به تفاهم نامه مشترک ساخت ۶ هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان سیستان و بلوچستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از این تعداد هزار واحد مسکونی در شهرستان خاش ساخته می شود.  

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است گفت: در حال حاضر ۱۵۷ هزار خانوار در استان سیستان و بلوچستان از خدمات این نهاد بهره مند هستند و باید تلاش کنیم با توانمند سازی مددجویان این عدد را کاهش دهیم.
سید مرتضی بختیاری افزود: برای توانمندسازی ۹ هزار خانواده تحت پوشش در استان هدف گذاری شده بود که پس از مشاهده ظرفیت و پتانسیل های موجود این رقم به ۱۲ هزار شغل  افزایش داده شد.
رئیس کمیته امداد با اشاره به همکاری خوب دولت، مجلس و خیرین نیکوکار در یاری رساندن به مددجویان تحت پوشش این نهاد، خواستار توجه بیشتر همه مسئولان به مناطق محروم شد.
احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی مددجویان این استان انجام شده است، گفت: فاصله غنی و فقیر در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است که باید تلاش شود با گسترش فرهنگ کمک و انفاق در جامعه این فاصله هر چه سریعتر کاهش یابد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سهم مشارکت‌های مردمی این استان در طرح هاى کمیته امداد، افزود: مجموع مشارکت‌های مردم سیستان و بلوچستان در سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز