دستگیری ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی در ایرانشهر

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۰:۳۵
کد خبر: ۸۹۵۷۱۴
دستگیری ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی در ایرانشهر
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت:پلیس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ایرانشهر ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی را دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار قنبری گفت:  دیروز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان مسلح یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر به اجرا درآمد.

او  با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پیشگیری سرقت‌ها و هشدار به سارقان می‌باشد تصریح کرد: در این طرح تیم‌های از پلیس امنیت عمومی، آگاهی، یگان تکاوری پس از شناسایی مخفیگاه تعدادی از افراد سابقه دار در یک عملیات منسجم و هماهنگ ۱۰ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه کلت کمری، یک اسلحه شکاری به همراه ۱۹ فشنگ، ۲ دستگاه وانت و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تحقیقات از متهمان برای کشف جرائم افزود: استمرار این گونه طرح‌ها با هدف تحکیم مبانی امنیتی و افزایش احساس امنیت عمومی بطور مستمر در سراسر استان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت بطور جدی برخورد می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز