باند بزرگ موادمخدر در شرق کشور متلاشی شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۳:۲۷
کد خبر: ۹۰۰۶۷۱
باند بزرگ موادمخدر در شرق کشور متلاشی شد
یک تن و 211 کیلو مواد مخدر از یک باند قاچاق در مرز‌های شرقی کشورکشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار "احمدعلی گودرزی"  جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: جان بر کفان هنگ مرزی میرجاوه، موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 قاچاقچی، یک تن و 204 کیلو گرم تریاک، 7 کیلو گرم حشیش و ... را از قاچاقچیان کشف کنند.
سردار گودرزی با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزداران استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران در مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز