پایان رقابتهای جام خوشه چین در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۴:۴۲
کد خبر: ۹۰۱۹۸۶
پایان رقابتهای جام خوشه چین در سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه جام خوشه چین گفت:حضور چشمگیر بانوان روستایی در مسابقات المپیاد ورزشی جام خوشه چین نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای بانوان مستعد در روستاهای سطح استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مراسم اختتامیه اولین المپیاد ورزش روستاییان و عشایر جام خوشه چین  ویژه بانوان روستایی استان سیستان و بلوچستان جهت اعزام به مسابقات انتخابی کشور عصر  31 شهریور در سالن شهید فهمیده، مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان زاهدان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه مسئولین استان و شهرستانی از جمله؛ ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمالزهی مدیرکل امور روستایی و شوراها بهمراه برنایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان، روسای ادارات ورزش و جوانان، براهویی رئیس هیات روستایی و بومی محلی استان، سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی دیگر حضور داشتند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص برگزاری المپیاد جام خوشه چین بانوان روستایی به میزبانی زاهدان، اظهار داشت: این تورنمنت مهم ورزشی برای اولین بار در استان با حضور بیش از 250 بانوی روستایی (سرپرست، مربی، داور و ورزشکار) در قالب 17 شهرستان از سراسر استان سیستان و بلوچستان در 7 رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

ادهم کرد در ادامه، مهمترین اهداف برگزاری المپیاد ورزشی روستاییان و عشایرجام خوشه چین در استان را، ایجاد انگیزه برای رقابت سازنده و موثر بین جوانان روستایی، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بین جامعه روستایی و همچنین کشف استعداد‌های جدید به ویژه جوانان و زنان روستایی و معرفی به ورزش کشور ذکر کرد.

وی استقبال بی نظیر ورزشکاران روستایی در رقابت های جامخوشه چین که در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان های سراوان و زاهدان برگزار شده بود را نشان از انگیزه و امید در دل روستاها و همچنین ظرفیت های طلایی در مناطق شمرد.

وی ابراز امیدواری کرد، که نفرات و تیم های منتخب المپیاد جام خوشه چین نیز در رقابت های قهرمانی کشور همچون ورزشکاران مستعد دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با کسب مدال های رنگارنگ خوش بدرخشند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: در هفته های آینده اعزام ورزشکاران و تیم های منتخب المپیاد جام خوشه چین استان در دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز