صعود تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار به لیگ برتر ایران

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۷:۲۳
کد خبر: ۹۰۷۰۵۵
صعود تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار به لیگ برتر ایران
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: تیم فوتبال ساحلی سواحل مکران منطقه آزاد چابهار موفق شد با کسب ۱۹ امتیاز از هشت بازی لیگ دسته یک با قاطعیت به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عمر بلوچ اظهار داشت: ورزشکاران غیور چابهاری با بدست آوردن افتخاری تازه و صعود به لیگ برتر کشور دل هم استانی ها، جامعه ورزش و بویژه خانواده منسجم فوتبال ساحلی را شاد کردند.

وی افزود: این موفقیت که با تلاش ستودنی ورزشکاران غیرتمند و مستعد چابهار و مربیان سختکوش و عزیزشان (عبدالناصر هوت و محمد جدگال) و حمایت و همکاری مسئولان گرانقدر بدست آمد بسیار شیرین و ارزشمند است. 

وی بیان کرد: یقین داریم موفقیت های اخیر فوتبال ساحلی شهرستان و استان در سطوح مختلف این رشته قهرمانی نوجوانان در المپیاد استعدادهای برتر کشور، کسب مقام سومی جوانان در لیگ جوانان کشور، صعود مقتدرانه به لیگ برتر و حضور سعید پیرامون در ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی در آینده ای نزدیک در سایه عنایت و لطف حضرت حق شاهد دستاوردهای بیشتری در سطح کشور و بین المللی خواهیم بود.

وی از زحمات سازمان منطقه آزاد چابهار  بعنوان حامی اصلی و اسپانسر باشگاه تقدیر کرد و افزود: این صعود شیرین را به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری و تمامی دست اندرکاران تبریک عرض می کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار همچنین از حمایت‌ها، تلاش ها و همکاریهای شایسته معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، شهرداری، فرماندهی انتظامی، روسای شبکه و مرکز بهداشت شهرستان و همکارانشان در اورژانس، هلال احمر چابهار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال استان و شهرستان، کمیته فوتبال ساحلی استان و شهرستان و تمامی کسانی که برای گذر از این مرحله همراه بودند تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان ، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس و مدیرعامل منطقه آزاد از صعود تیم فوتبال ساحلی به لیگ برتر در پیام های جداگانه ای تقدیر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز