دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۱۲۷۲۰
دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان
بمناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه جمعی از ورزشکاران با حجة الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجة الاسلام محامی امام جمعه زاهدان در این دیدار اظهار داشت: گزارش اقدامات اداره کل ورزش و جوانان خوب و امیدوار کننده بود و با توجه به هزینه های انجام شده، این اقدامات جای امیدواری دارد؛ البته نیاز به تلاش بیشتر هم دارد.

وی تاکید کرد: هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی جایگاه خود را دارد و هر دو باید با هم پیش برود و همانگونه که می دانید ما نسبت به کشور عقب افتادگی داریم و این نشان می دهد که ما نیاز به سرمایه گذاری و تلاش بیشتر داریم.

محامی افزود: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات متعدد که در برخی موارد نسبت به سایر کشور وجود دارد و گاها بیشتر هم هست مانند مشکلات اقتصادی و فرهنگی دغدغه و نگرانی زیادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: کارهایی که سبب ایجاد نقطه امید در میان مردم شود و توجه مسئولین کشور را به استعدادهای استان جلب کند برای ما از ضروریات است و باید تدبیری اندیشیده شود تا نگاه مناسبی به استان در کشور بوجود آید و یکی از این ظرفیت ها ورزش است.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: شما عزیزان در اداره کل ورزش و جوانان باید یک نیارسنجی ورزشی از سطح استان تهیه کنید تا در موارد مختلف مانند کمک های خیرین نسبت به رفع این نیازها اقدام فرمائید.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پیشرفت ورزش بانوان باید با حفظ مسائل شرعی و در نظر گرفتن دغدغه ها تلاش شود تا اقدامی مناسبی صورت بگیرد.

ادهم کردزابلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات این اداره کل پرداخت و گفت: سیستان و بلوچستان توانست در المپیاد ورزشی کشور ۵۱ مدال را کسب کند که این خود پیشرفت چشمگیری بوده است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با توجه به گسترش و پهناوری خود که رتبه یک کشور را دارد، برگزاری مسابقات ورزشی بسیار دشوار است و حضور ورزشکاران از سراسر استان برای مسابقات و آموزش کار آسانی نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ما در توسعه قهرمانی با برنامه ریزی توانستیم پیشرفت مناسبی داشته و از رتبه سی و یکم به رتبه هفدهم برسیم که این جای خوشحالی دارد.

کرد زابلی تاکید کرد: اکنون استان های بزرگ و برخوردار از امکانات که سرشار از تجهیزات هستند در رتبه های پایین تر قرار گرفتند که این جای مسرت برای استان دارد.

وی افزود: ما امسال بیش از ۱۲۶ نفر در رشته های مختلف به تیم ملی اعزام داشتیم که نسبت به گذشته بسیار پیشرفت چشمگیر داشته است.

وی تاکید کرد: ما ان شاالله طی هفته آینده ۴۰ خانه ورزش روستایی را افتتاح و تحویل روستاها خواهیم داد.

کرد زابلی در پایان خاطرنشان کرد: ما از سال ۹۳ که تنها ۳ سمن را در استان داشتیم اکنون با افتخار اعلام می کنیم که ۱۳۵ سمن مربوط به اداره ورزش و جوانان استان است و ما در سال گذشته توانستیم جزو هیئت رئیسه سمن های کشور بشویم که پیش از آن اصلا دیده نمیشدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز