رهایی گروگان در زاهدان

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۰:۱۰
کد خبر: ۹۱۴۵۸۲
رهایی گروگان در زاهدان
با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان نوجوان ۱۷ ساله که در خیابان شهید چمران زاهدان گروگان گرفته شده بود، صحیح و سالم آزاد شد

به گزارش خبرگزاری برنا ،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح روز هفتم مهرماه سال یک فقره آدم ربایی در محدوده خیابان شهید چمران زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم نوجوانی ۱۷ ساله را که در مسیر مدرسه در حرکت بوده گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از ۲۰ روز تحقیقات شبانه روزی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از آدم ربایان را شناسایی و روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه هنگام تردد در محدوده خیابان سعدی با یک دستگاه پراید را دستگیر کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: با دستگیری یکی از آدم ربایان، دیگر اعضای این باند گروگانگیری عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را شب گذشته در منطقه چشمه زیارت رها کرده و متواری شده اند.

او  خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند گروگانگیری و علت و انگیزه آن‌ها از در این خصوص ادامه دارد.

 

نظر شما