ضرغامی:

آمریکایی‌ها هیچ‌گاه قابل اعتماد نخواهند بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۹:۱۹
کد خبر: ۹۲۰۱۱۴
آمریکایی‌ها هیچ‌گاه قابل اعتماد نخواهند بود
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز برای همه مشخص شده که به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عزت الله ضرغامی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان مردمانی مرزدار غیور و شجاع هستند که همواره از کشور و نظام خود پاسداری کرده اند.

وی افزود: از همین مردم سیستان و بلوچستانحق بزرگی بر گردن مردم و صد البته مسئولان کشور دارند چرا که تامین امنیت و نگهبانی از مرزها توسط مردم مرزدار این منطقه انجام می‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به رشادت های مردم سیستان و بلوچستان در طول تاریخ گفت: این استان همواره محل نمایش اتحاد و برادری شیعه وسنی بوده است.

وی با اشاره به حضور گسترده برادران و خواهران تشیع و تسنن در راهپیمایی ۱۳ آبان امروز ادامه داد: به راستی که مردم سیستان و بلوچستان مردمی بیدار، آگاه و بصیر هستند.

عضو شورای عالیفضای مجازی کشور با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان همواره پیشتیبان نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده اند، تصریح کرد: البته مردم این استان با مشکلات بسیاری هم دست و پنجه نرم می‌کنند که این امر نیازمند توجه خاص و ویژه مسئولان به این استان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه و منحصر به فرد سیستان و بلوچستان بیان داشت: قطعا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از توان و ظرفیت جوانان این استان می توان این ظرفیت‌ها را شناسایی و مشکلاترا برطرف کرد.

ضرغامی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان کشور به استان سیستان و بلوچستان افزود: هیچ راهی بهتر و نتیجه بخش‌تر از توجه به ظرفیت درونی کشور نیست.

وی در ادامه با اشاره به سابقه شرارت های دولت آمریکا علیه مردم ایران اظهار داشت: ۴۱ سال قبل سفارتخانه آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد و امروز همه دنیا می بینند که سفارتخانه‌های آمریکا در نقاط مختلف جهان محلی برای جاسوسی و تخریب شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اما هیچ کشوری جرات مقابله با این توطئه را ندارد و همچنان ایران اسلامی تنها پرچمدار مبارزه با آمریکا در جهان است.

وی با اشاره به بدعهدی دولت آمریکا در موضوع برجام گفت: آمریکا در ۶ سال اخیر هیچ حرکتی برای برداشتن تحریم‌ها انجام نداد، بلکه تحریم‌های جدیدتری را نیز به کشور ایران تحمیل کرده است.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور تصریح کرد: امروز برای همه مشخص شده است که به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و افتخار مقاومت، مقابله و تسخیر سفارتخانه آمریکای جنایتکار و مبارزه با توطئه‌های این کشور در جهان متعلق به ایران اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز