بیست و نهمین جشنواره تئاتر سیستان وبلوچستان در زابل برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۶:۵۶:۲۵
کد خبر: ۹۲۱۵۸۶
بیست و نهمین جشنواره تئاتر سیستان وبلوچستان در زابل برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همزمان با هفته وحدت در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی اظهار داشت: در تلاشیم رخدادهای فرهنگی و هنری نه تنها در گستره استانی بلکه سراسری را با کمک مسئولان در شهرستان‌ها برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه زابل و همچنین دانشکده هنر و وجود رشته نمایش در این دانشگاه، تصمیم به برگزاری جشنواره تئاتر استانی در این شهرستان گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت بالای اساتید تئاتر دانشگاه زابل در زمینه داوری و یا کارشناس نقد و بررسی بهره گرفت، افزود: این دانشگاه با وجود فضای مناسب  و سالن‌های متعدد آمادگی کامل خود را جهت میزبانی هنرمندان تئاتر استان اعلام کرده است.

وی بیان کرد: هیات انتخاب این جشنواره متشکل از هنرمندان حسن خمری، عزیزاله فخر براهویی و فرشته انصاری از ١٦ آبان کار خود را آغاز کرده است . 

مسگرانی گفت: ۲۵ اثر نمایشی از شهرستان‌های زهک، زابل، ایرانشهر، زاهدان، سرباز، سراوان و نیکشهر  متقاضی  شرکت در جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان از ۲۲ تا  ۲۴ آبان همزمان با هفته وحدت با همکاری دانشگاه زابل در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز