دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل در پایانه مرزی میلک

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴:۵۱
کد خبر: ۹۳۱۶۲۷
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل در پایانه مرزی میلک
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل در شهرستان هیرمند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمدی اظهار کرد: ساعت15:30 دقیقه هجدهم مهرماه سالجاری یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در پایانه مرزی میلک به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله چند تیم از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه و بررسی های به عمل آمده مشخص شد 50 نفر از افراد دو طایفه بر سر نوبت دهی خودروهای ترانزیتی مستقر در پایانه مرزی میلک با هم درگیر شده اند.

وی تصریح کرد: در این نزاع که طرفین با چوب، چماق، شمشیر و اسلحه کلاش و شکاری باهم درگیر شده بودند 2مرد 38 و 48 ساله به علت اصابت گلوله به سر فوت و با سرعت عمل پلیس 5 نفر از عاملان نزاع قبل از فرار از محل دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی طی چندین مرحله بازجوئی افراد ضارب که پس از قتل از صحنه جنایت گریخته بودند شناسایی و دستگیر آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان متواری ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشت آن به محل سکونت بدست آمده و تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای پلیسی را آغاز و ساعت 13:00 ظهر روز گذشته آنان را هنگام تردد در محدوده خیابان خلیج فارس هیرمند در اقدامی غافلگیرانه قبل از هر اقدامی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان به قتل که 26 و 47 سال سن دارند در بازجوئی های به عمل آمده به تیراندازی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز