سلاخی پسر ۲۱ ساله در وسط خیابان / ۲ قاتل در چابهار دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۵:۳۸
کد خبر: ۹۴۹۱۷۸
سلاخی پسر ۲۱ ساله در وسط خیابان / ۲ قاتل در چابهار دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نزاع خیابانی چند مرد جوان در شهرستان چابهار جوان ۲۱ ساله را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار کرد: ساعت ۲۲:۰۰ شامگاه هفتم اردیبهشت ماه سالجاری یک فقره نزاع خیابانی در یکی از خیابان های چابهار به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد چند مرد جوان با هم درگیر که یکی از طرفین نزاع که جوانی ۲۱ ساله به علت اصابت چند ضربه چاقو به پهلو و پا به شدت مجروح و قبل از رسیدن نیروهای درمانی به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در محل فوت کرده است.

قنبری تصریح کرد: در بررسی های میدانی مشخص شد طرفین نزاع که بین ۲۳ تا ۲۵ سال سن دارند از قبل با هم مشاجره خیابانی داشته اند که کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی های موجود و یک سری تحقیقات میدانی ۲ نفر از عاملان اصلی این نزاع را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: در کمتر از ۲ هفته از وقوع جنایت یکی از عاملان اصلی این جنایت که جوانی ۲۵ ساله است را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به متواری بودن دیگر عامل این جنایت روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای دیگر متهم این پرونده در یکی از روستاهای شهرستان قصرقند به دست آمد.

قنبری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با شناسایی مخفیگاه متهم محل را محاصره و با هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه چاقو کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از این ۲متهم دستگیر شده برای شناسایی ضارب اصلی همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز