سیل دبیرکل جمعیت هلال احمر را به سیستان و بلوچستان کشاند

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۲:۳۴
کد خبر: ۹۴۹۵۴۱
سیل دبیرکل جمعیت هلال احمر را به سیستان و بلوچستان کشاند
محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی شامگاه یکشنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پیروی قرار است از برخی مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان دیدن و از نزدیک بر روند امداد رسانی و کمک به سیلزدگان نظارت کند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حاشیه این سفر گفت: بارندگی‌های سیل آسا همراه با طغیان رودخانه‌های محلی در این استان سبب تخریب ۹۳ واحد مسکونی شد.

رسول راشکی اظهار داشت: بیشترین تخریب منازل مسکونی سیلزدگان سیستان و بلوچستان با ۵۸ مورد در فنوج گزارش شده است.

وی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان همزمان با بارندگی‌های اخیر با آمادگی کامل به امدادرسانی به سیلزدگان این استان پرداختند به طوریکه تاکنون ۴۸۰ خانوار آسیب دیده در چادرهای امدادی اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به هشدارهای قبلی اداره هواشناسی، اقدامات لازم قبل از بروز بارندگی آغاز و سه کمپ اسکان اضطراری در شهرستان‌های قصرقند، فنوج و کنارک راه‌اندازی شد که با توجه به شدت بارندگی‌های قابل ملاحظه در استان و نیاز منطقه، یک کمپ دیگر نیز برای اسکان مردم سیلزده دلگان ایجاد شد.

وی تاکید کرد: در انبارهای امدادی این جمعیت در شهرستان‌های چابهار، کنارک، ایرانشهر، دلگان و فنوج به اندازه کافی اقلام موردنیاز ذخیره شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

راشکی اظهار داشت: امدادگران و نیروهای هلال احمر همچنان با تلاش مضاعف در حال امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز