شرور معروف جنوب شرق به هلاکت رسید

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۶:۳۲:۰۱
کد خبر: ۹۵۵۰۱۱
شرور معروف جنوب شرق به هلاکت رسید
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از هلاکت شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان در جریان درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محسن گل محمدی  گفت: در پی دریافت گزارش سرقت مسلحانه توسط یک شرور معرف در منطقه جنوب شرق کشور و پس از رصد سریع اطلاعاتی، فرد مذکور در محاصره ماموران اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این فرد که راهی برای گریز از محاصره کامل سربازان گمنام اما زمان (عج) برای خود نمی دید اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: در ادامه ماموران اطلاعات ایرانشهر با استفاده از قانون بکارگیری سلاح این شرور سابقه دار را به هلاکت رساندند و در پی این اتفاق موجی از شادی در میان مردم منطقه ایحاد شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه تعدادی از هم دستان این شرور از تاریکی شب استفاده کرده و متواری شده اند و عملیات در ساعت 4 صبح امروز به پایان رسیده، تصریح کرد: رصد و پیگیری تحرکات این فرد از سال 96 مدنظر دستگاه های نظامی و امنیتی بوده و آخرین اقدام او به شهادت رساندن مامور انتظامی و سرقت بود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: این فرد سوابق کیفری متعددی از جمله قتل، آدم ربایی، سرقت مسلحانه، حمله به خودرو‌های گشتی و به شهادت رساندن ماموران انتظامی، زخمی کردن چند نفر از کارکنان انتظامی، شرارت‌ های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر، قدرت نمایی با اسلحه و... را در پرونده خود داشته است.

وی ضمن قدردانی از ماموران اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر برای انجام این مهم و افزایش سطح امنیت در منطقه، گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تامین احساس آرامش و آسایش شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: در جریان این عملیات چندین قبضه سلاح جنگی، مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف شد.

 

نظر شما