الکترونیکی شدن انتخابات گام مهمی در تحقق دولت الکترونیک است

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۷:۰۴:۰۶
کد خبر: ۹۶۱۹۴۷
الکترونیکی شدن انتخابات گام مهمی در تحقق دولت الکترونیک است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با الکترونیکی شدن انتخابات امسال گام مهمی در حوزه خدمات الکترونیک و تحقق دولت الکترونیک برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در حاشیه بازدید از مراکز ثبت احوال شهرستان زاهداناظهار داشت: روند و اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در مراکز ثبت احوال شهر زاهدان مطلوب است.

وی تاکید کرد: داشتن شناسنامه و کد ملی برای رای گیری الزامی است اما اگر افراد کارت ملی ندارند حتما باید کد ملی خود را همراه داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات و نوآوری‌های به وجود آمده در ثبت احوال سیستان و بلوچستان، این اداره را به الگویی ابتکاری برای سراسر کشور تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه ثبت احوال خدمات مطلوبی در حال ارایه است بیان کرد: این اداره در طول سال خدمات زیادی را در بخش‌های مختلف چون ولادت، وفات، صدور شناسنامه و غیره در دستور کار دارد و در کمترین زمان خدمات مطلوب را ارایه می کند.

موهبتی اظهار داشت: وقایع چهارگانه در ثبت احوال به صورت الکترونیکی ثبت و رصد می شود که این امر علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ از اتلاف وقت افراد نیز جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هر فردی در هر نقطه‌ای از کشور می تواند کارهای ثبت احوال خود را بدون مراجعه به محل صدور و یا مواردی از این دست دنبال کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز