احراز هویت و تجمیع آرا در انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۷:۱۱:۲۴
کد خبر: ۹۶۱۹۵۰
احراز هویت و تجمیع آرا در انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احراز هویت و تجمیع آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود بنابراین آموزش در این بخش بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زینی وند  در نشست بررسی و حل مشکلات حوزه مخابرات سیستان و بلوچستان در فرآیند انتخابات که با حضور استاندار این استان و فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: انتخابات امسال به نسبت سال‌های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال در هزار و ۶۸۹ شعبه سیار و ثابت انتخاباتی سیستان و بلوچستان دستگاه الکترونیکی احراز هویت وجود دارد و دیگر از کامپیوتر استفاده نمی‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: هیچ شعبه اخذ رای در این استان بدون دستگاه الکترونیکی کار نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: آموزش چگونگی استفاده از این دستگاه بسیار مهم است و به همه شعب انتخاباتی و فرمانداری‌ها ابلاغ شده حداقل ۲ نفر در مورد آموزش کار با این دستگاه و جزییات مربوط به آن آموزش ببینند.

زینی وند بیان کرد: موضوع دیگر در این‌باره، شعب آنلاین و آفلاین است که باید مخابرات و فرمانداری‌ها سعی کنند شعب آفلاین به حداقل مورد خود برسند.

وی ادامه داد: همچنین سعی شود خط سیر تعریف شده توسط مراکز انتخاباتی تغییر نکند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امسال امکان فعال سازی شعب انتخابی و استفاده از دستگاه‌ها حتما با حضور نماینده فرمانداری و ناظر شورای نگهبان همزمان با اعلام وزیر کشور انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات دستگاه‌های رای گیری ساعت ۲۴ روز جمعه اتوماتیک غیر فعال می‌شوند و نیاز است کاربران توجه بیشتری داشته و مردم در موعد مقرر برای رای گیری حضور پیدا کنند.

زینی وند گفت: از جمله مزیت‌های دستگاه‌های احراز هویت نمایش وضعیت فرد رای دهنده مانند در قید حیات یا فوت بودن و موارد از این دست است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز