انهدام بزرگترین باند ترانزیت مواد مخدر در میرجاوه

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۱:۱۷
کد خبر: ۹۶۲۴۷۸
انهدام بزرگترین باند ترانزیت مواد مخدر در میرجاوه
فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۹۵۴ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار قاسم رضایی اظهار کرد: بامداد روز گذشته مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی میرجاوه و برنامه‌ریزی این باند حرفه‌ای برای انتقال و ترانزیت محموله سنگین موادمخدر به مقصد کشور‌های اروپایی مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ قاچاق موادمخدر، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه، مسیر‌های تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه را در کنترل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خودروی حامل مواد مخدر را در مناطق صعب العبور مرزی شناسایی و با اجرای آتش سنگین و درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.

سردار رضایی با بیان اینکه قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه از محل متواری شدند، تصریح کرد: در این عملیات، جان بر کفان مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۲ تن و ۹۵۴ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۴۶۹ کیلوگرم تریاک و ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کنند.

وی در پایان با تشکر از زحمات شبانه روزی مرزداران استان خصوصاً مرزبانان غیور هنگ مرزی میرجاوه که در این عملیات با رشادت و هوشمندی کامل عمل کردند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشور‌های غربی و اروپایی با قاچاق خانمانسوز مواد مخدر مبارزه می‌کند و خواسته ما از ملت‌های اروپایی این است که مبارزه با قاچاق افیونی را از دولت‌های خود مطالبه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز