دستگیری سرکرده باند گروگان گیری یک میلیارد ریالی در هامون

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۹:۲۴
کد خبر: ۹۶۲۴۸۰
دستگیری سرکرده باند گروگان گیری یک میلیارد ریالی در هامون
با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان “هامون” سرکرده باندگروگان گیری یک میلیارد ریالی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ عباس کشته گر فرمانده انتظامی شهرستان هامون  گفت: اسفندماه سال ۹۲ گزارش یک فقره گروگان گیری در شهرستان “زابل” به پلیس آگاهی گزارش و بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی ۵۰ ساله پس از اخاذی یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از خانواده اش توسط گروگان گیران و بعد از ۱۲ روز اسارت در محدوده بیمارستان امیرالمومنین (ع) رها شده است.

سرهنگ کشته گر تصریح کرد: در بررسی اظهارات فرد گروگان گرفته شده، مشخص شد این فرد با یک دستگاه وانت نیسان در محور “سبزوار-رودان” در تردد بود که ۵ سرنشین یک دستگاه سواری زانتیا سد راه وی شده و با استفاده از اسپری فلفل و تهدید سلاح کلت او را گروگان گرفته و پس از انتقال وی به یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان “هامون” با خانواده اش تماس گرفتند و با تهدید به کشتن مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال مطالبه و پس از اخاذی او را با چشمان بسته در شهر “زابل” رها کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس با توجه به اظهارات شاکی پرونده و سرنخ‌های موجود سرکرده باند گروگان گیری را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

او عنوان کرد: با توجه به متواری بودن متهم در شهر‌های مختلف کشور عملیات دستگیری او به کندی پیش می‌رفت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشتش به شهرستان “هامون” به دست آمد و تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی بلافاصله برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “هامون” بیان داشت: پس از ۱۰ شبانه روز تحقیقات میدانی گسترده سرانجام متهم را که با یک دستگاه سواری زانتیا در محور “زابل-لوتک” در تردد بود در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کشته گر اظهار داشت: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجهه با ادله پلیسی و مستندات کشف شده به بزه انتسابی اعتراف و مشخص شد، این فرد با برادر خانم شاکی دارای اختلافات مالی بوده است.

او  خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز