پیام نوروزی استاندار سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۹۷۹۹۷۱
پیام نوروزی استاندار سیستان و بلوچستان
احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان بمناسبت آغاز سال 1399 پیامی صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این پیام آمده است : 

آغاز سال ۱۳۹۹ و فرا رسیدن بهار طبیعت که جلوه ای از قدرت لایزال الهی در بازآفرینش هستی است، را به همه مردم خوب سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم سالی سرشار از خوبیها و توسعه همه جانبه برای استان باشد.

در سال ۱۳۹۸ توجه جدی از سوی همه مسئولین نظام و در راس آن مقام معظم رهبری به استان شکل گرفت؛ پیام مقام معظم رهبری در جریان سیل جنوب استان، سفر روسای سه قوه؛ مجریه، مقننه و قضائیه در این سال به استان، زمینه ساز توجه به زیرساخت‌های استان از جمله توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، اختصاص ۳۰۰ میلیون یورو از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به پروژه راه آهن چابهار- زاهدان- میلک و توجه به زیرساخت‌های جاده‌ای موید این نگاه و توجه ویژه مسئولین کشوری به سیستان و بلوچستان است.

فراهم شدن زمینه نقش آفرینی و اقدامات تأثیرگذار سیستان و بلوچستان در تنظیم بازار گوشت کشور، توجه به ظرفیت‌های استان در مرزها و فعالیت بازارچه های رسمی، شتابدهی به پروژه گازرسانی به شهرها با معین سازی برخی استان ها، ساماندهی حاشیه نشینی از جمله اقدامات موثر سال ۹۸ بود.

توجه به حوزه آموزش و پرورش را در این سال داشتیم که نتیجه آن جمع آوری حدود ۲۰۰ مدرسه خشت و گلی و همچنین رشد بودجه آموزش و پرورش نیز حکایت از اقدامات موثر مسئولین استانی و آغاز تحول بزرگ در استان است.

در بحث تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز توجه ویژه‌ای به استان شد که برای مثال می‌توان از جذب هزار و ۶۵۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و سه هزار و ۳۰۹ نفر از طریق آزمون ‌نام برد.

اگر همدلی، همراهی، هم افزایی، ایثار، گذشت و فداکاری مردم ، نخبگان، فرهیختگان و مسئولان استانی نبود، قطعاً این موفقیت‌ها حاصل نمی شد.

امیدوارم در مواجهه با ویروس کرونا نیز توجه، همکاری و همراهی همه مردم را داشته باشیم و در صورت استمرار این همکاری؛ قطعاً می توانیم کرونا را شکست دهیم.

ویروس کرونا قابل شکست دادن است به شرط اینکه دستورات بهداشتی رعایت و از سفرها پرهیز شود و همه در خانه بمانند.

از همکاری و همراهی همه اصناف، مالکین و مردم در مواجهه با این بیماری تشکر می‌کنم.

تاکید می کنم؛ مردم شریف و فهیم استان از سفر پرهیز کنند و با در خانه ماندن و تاخیر در دید و بازدیدها با این بیماری مقابله کنند.

از صبوری، همکاری و همراهی همه مردم سیستان و بلوچستان در برابر مسائل امنیتی، حوادث طبیعی و مواجهه با بیماری کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

مردم قدر خدمتگزاران شان را می دانند؛ اگر چه دشمن تلاش می‌کند بین مردم و مسئولین فاصله بیندازد اما مردم با حضور در عرصه‌های مختلف دشمن را ناکام کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز