شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۴۳ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۵:۰۱
کد خبر: ۹۸۰۶۹۱
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به  ۱۴۳ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مجموع آمار مبتلایان به کرونا ویروس در سطح استان سیستان و بلوچستان به 143 نفر رسیده که از این تعداد 31 مورد مربوط به مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل و 14 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، هاشمی شهری با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته شاهد دو برابر شدن تعداد مبتلایان در مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بوده‌ایم اظهار داشت: این موضوع زنگ خطری برای توجه بیشتر به بیماری در منطقه سیستان است. تعداد موارد  آزمایشگاهی کووید-19 در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز به 98 مورد رسیده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعداد موارد فوت با نتیجه آزمایشگاهی مثبت کرونا در استان نیز به 9 نفر افزایش یافته، افزود: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های استان نیز تا ظهر امروز به یک هزار و 13 نفر رسیده و متاسفانه 72 نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان  همچنان در مسیر رسیدن به پیک  و نقطه اوج بیماری حرکت می‌کند و مقصد مناسبی برای مسافران نوروزی نیست. ما از مسافران نوروزی می‌خواهیم تا سفر خود به استان را کنسل نکنند بلکه به بعد از زمینگیر شدن کووید-19 موکول کنند تا بتوانند مانند قبل از مواهب طبیعی استان زیبای سیستان و بلوچستان و معاشرت با مردمان خونگرم و مهربانش استفاده کنند.

وی ادامه داد: رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و پرهیز از تشکیل و شرکت در تجمعات انسانی اعم از مذهبی، ورزشی، تفریحی و خانوادگی همچنان مهمترین خواسته  ما از هم استانی‌ها است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز