رهایی گروگان ۳۸ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۷:۴۱
کد خبر: ۹۸۴۶۹۹
رهایی گروگان ۳۸ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سیب و سوران"، جوان 38 ساله در کمتر از 48 ساعت از چنگال گروگانگیران رها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات این خبر گفت: نهم فروردین سال جاری در پی ربایش جوانی 30ساله در یکی از روستاهای حاشیه شهر  "سوران" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران با حضور در محل و انجام تحقیقات از شاهدان عینی ماجرا، دریافتند که ترک نشینان 2 دستگاه موتورسیکلت با سر و صورتی پوشیده این جوان را هنگام خروج از منزل ضمن ضرب و شتم گروگان گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود، عاملان این آدم ربایی را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان سوران شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، 2 نفر از عاملان اصلی این گروگان گیری دستگیر و فرد گروگان پس از 48 ساعت اسارت، صحیح و سالم از چنگال آنها آزاد شد.

 سردار طاهری بیان داشت: در بازجویی های به عمل  آمده از متهمان مشخص شد گروگان گیری، به دلیل اختلافات مالی با فرد گروگان بوده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر افراد دخیل در این گروگان گیری خاطر نشان کرد: 2 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز