به بهانه اجرای برنامه برنده باش

محمد رضا گلزار را قضاوت نکنیم!

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۷:۲۳
کد خبر: ۷۴۱۷۵۳
محمد رضا گلزار را قضاوت نکنیم!
یاداشت - مجتبی احمدی

برنامه برنده باش با اجرای استار سینمای ایران بلاخره روی آنتن رفت تا محمد رضای گلزار هم اجرای برنامه ایی در رسانه ملی را تجربه کند.

قضاوت درباره اینکه او در این مسیر موفق می شود یا خیر نیازمند زمان است اما باید دید چه کسی از این اتفاق سود می برد؟

به هر حال با ساخت یک مسابقه با فرمت و ساختار اجرایی کاملا تکراری که همین الان هم نمونه اش در شبکه ی دیگر در حال پخش است که نمی توان توقع داشت مخاطب درگیر شود ، قطعا سازندگان تمام تخم مرغ هایشان  را در سبد سوپر استار سینما گذاشتند و با او قرار است موفقیت  حادث شود.

اینکه ما نگاهی اقتصادی به این قصه در شرایط نامساعد مالی سیما داریم یک بحث است و اینکه این برنامه می تواند به واسطه حضور گلزار تا انتها جذب اسپانسر کند ماجرایی است که به کیفیت برنامه بر می گردد.

قطعا هر چه بیشتر پیش برویم برنامه و اجرای گلزار پخته تر خواهد شد اما این برنامه در حالت فعلی حرف جدیدی نسبت به مدل های پیشین ندارد، در حقیقت یک اتفاق تکراری پولساز با یک اپ پیش رو است که اگر نتواند حاصل اقتصادی بزرگی داشته باشد حتما حاصلش از بین رفتن اعتبار کسی است که در سینما یک تنه فروش میلیاردی دارد.

وقتی که بازیگری در اندازه های استار از سینما به تلویزیون میاید حتما مصمم است جدا از منافع مالی به مردم کشورش نزدیک تر شود اما آیا این مسابقه این پتانسیل را دارد؟

قضاوت زود است چون این مسیر فعلا برای محمد رضا گلزار چیدمان شده و او با انرژی به دنبال یک اتفاق در کارنامه پر و پیمانش هست .

اینکه  این مسابقه بتواند در نگاهی که به مطالعه دارد ذهنیت جدید ایجاد کند که شوخی است چون سرانه مطالعه این مردم با این دست برنامه ها که تغیری نمی کند ولی اعداد و ارقام وسوسه برانگیز راه اندازی یک اپلیکیشن و جوایزی که از آن مدام بهره برداری تبلیغاتی هم می شود قطعا در آینده پر سر و صدا خواهد بود .

امید است در ادامه حاصل کار سوختن یک ستاره دیگر نباشد و این مسابقه تلویزیونی بتواند حداقل به واسطه ی مجری اش پر مخاطب و جذاب باشد. رسانه ملی امروز نیازمند ساخت برنامه های پر کشش است تا از رقبا جا نماند و هر کس در این مسیر کمک حال باشد قابل تقدیراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز