در پی پخش جلسات کمسیون برجام از تلویزیون رخ داد؛

واکنش متفاوت و معنادار مردم به ظریف و جلیلی در شبکه‌های اجتماعی + عکس

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۹:۱۸
کد خبر: ۳۱۸۶۹۲
واکنش متفاوت و معنادار مردم به ظریف و جلیلی در شبکه‌های اجتماعی + عکس
کاربران شبکه های مجازی با حضور در صفحاتی که نام ظریف و جلیلی را دارند به اظهارات این دو نفر در کمسیون برجام واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه شبکه‌های اجتماعی خبرگزاری برنا، صحبت‌های محمد جواد ظریف و سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های مردم در این شبکه‌ها مواجه شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی با حضور در صفحات این دو نفر به حمایت از آن‌ها پرداختند.

photo_2015-09-15_11-08-47

نکته مهم و جالب توجه، این حضور مردم تفاوت نظر آن‌ها در خصوص اظهارات دو مسوول تیم‌های مذاکره کشور مان در دوره قبلی و فعلی بود. این کاربران که به نظر می‌رسد جلسات کمیسیون برجام را به دقت تماشا کرده‌اند حضوری معنادار در صفحات ظریف و جلیلی داشتند و در واقع شبیه همان اتفاقی را رقم زدند که در انتخابات هم رخ داده بود. محمد جواد ظریف به عنوان نماد دیپلماسی دولت یازدهم در حالی بیش از 24 هزار پسند(لایک) و بیش از 1500 پیام حمایتی گرفته است که سعید جلیلی( نامزد انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری و نماد دیپلماسی منتقدان دولت)، صاحب نزدیک به 2 هزار 350 پسند (کمتر از 10 درصد ظریف) و 73 پیام شده است. این اتفاق برای ظریف در 14 ساعت و برای جلیلی در 12 ساعت رخ داده است.

photo_2015-09-15_11-09-03

این نحوه حضور در  صفحه ای که منتسب به سعید جلیلی و صفحه دیگری که با نام محمد جواد ظریف فعالیت می کند شاید بتواند نشان دهنده نظر مردم در خصوص برجام و تایید یا رد آن باشد

نظر شما
نظرات
Mohammad
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
انصافا اینم شد خبر کارکردن . اسم خودت رو‌هم‌گذاشتی خبرنگار
پوشش خبریت اینه الان پوشش دادی صحبت های دو طرف رو الان رسالت خبرنگاریت رو‌انجام دادی از خدا بترس نه از بنده ی خدا. رسالتت رو‌انجام بده واقیعت رو‌پخش کن. .
صمد
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
این در واقع رفراندومیست درباره برجام دلواپسان حساب دستشان بیاد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
مطلب سخیفی بود
هموطن
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
من سوالم این است که مسولان 8 سال قبل کجا بودن چرا اینقدر کنکاش نمی کردند.موقعی که دکترای کشور(جناب آقای جلیلی) نتواند زبان خارجی صحبت کند و مترجم در مذاکرات بگه چی به چیه همین میشه تحریمای ظالمانه .باید به مدرک اخذ شده اش شک کرد.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز