در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی کیش انجام شد؛

بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸۳
بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم
علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی کیش بازدید کرد و با اقدامات و فعالیت های این سازمان از جمله ایجاد هاب نفت، گاز و پتروشیمی قشم(سلخ) آشنا شد.

به گزارش برنا، در این بازدید که جمعی از مسئولان نمایشگاه و غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در آن حضور داشتند، اقدامات اجرایی احداث انتقال گاز از بندرعباس به جزیره قشم از طریق خط لوله گاز به قطر 30 اینچ و به طول 57 کیلومتر به تفصیل بیان شد.

براساس این گزارش انجام مطالعات کامل اجرایی هاب نفت، گاز و پتروشیمی قشم(سلخ) شامل مجوزهای محیط زیست، طرح مطالعاتی احداث مگاپورت محصولات صادراتی از این هاب و تامین یوتیلیتی های آب و برق از نیروگاه های احداث شده در منطقه آزاد قشم برای ایجاد چهار واحد پتروشیمی با ظرفیت تولید سالانه  10میلیون تن محصولات پتروشیمی نیز در این بازدید توسط مسئولان غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی کیش توضیح داده شد. 

این گزارش حاکیست که علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز خرسندی از اقدامات بزرگ انجام شده در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی جزیره قشم و همچنین درحوزه انرژی شامل تولیدات برق به میزان 1000مگاوات و تاسیسات احداث شده و پروژه هایی که در این جزیره در دوران تحریم به بهره برداری رسیده است، بر ضرورت همکاری و مساعدت همه دستگاه های مرتبط برای به سرانجام رساندن طرح ها و پروژه های سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد.    

 دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از ۲۷ تا ۲۹ بهمن در مرکز نمایشگاه ها و مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز