هدایای ویژۀ ایرانسل برای گرامیداشت «روز مادر» و «روز پدر» اعلام شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۰۹۷۸
هدایای ویژۀ ایرانسل برای گرامیداشت «روز مادر» و «روز پدر» اعلام شد
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) (روز مادر – ۱۵ بهمن ماه) و ولادت حضرت علی (ع) (روز پدر – ۷ اسفند ماه)، هدایای ویژۀ خود را در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی است.

به گزارش برنا به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، در روز مادر و پدر امسال که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی‌ این عزیزان، ناگزیر به رعایت فاصله اجتماعی هستیم؛ تنها ارتباطات دیجیتالی و صوتی است که فرصت قدردانی از پدر و مادرها و تبریک این مناسبت‌ها را فراهم می‌کند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت فرارسیدن روز مادر (۱۵ بهمن) و روز پدر (۷ اسفند) و برای حفظ این ارتباط گرم با خانواده، هدایای زیر را برای مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته است:

بسته هدیه ۲ گیگابایت اینترنت داخلی

تمام مشترکان می‌توانند در هر دو روز ۱۵ بهمن و ۷ اسفند که به ترتیب روز مادر و روز پدر است، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر در هر یک از این دو روز، یک‌بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیۀ مکالمه، در فاصلۀ روز مادر تا روز پدر یعنی از ۱۵ بهمن تا ۷ اسفند، با شماره‌گیری کد #۳*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه