گلکسی A۲۱s، میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا !

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۷۳۹۷
گلکسی A۲۱s، میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا !
تیم هدیش قصد دارد در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی گوشی با کیفیت گلکسی A21s بپردازد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، همانطور که همگان اطلاع دارند، کمپانی سامسونگ هر ساله تعداد زیادی از انواع گوشی‌های خود را با کاربری‌های مختلف از نوع پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی روانه بازار می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21s، یکی از میان‌رده های بسیار با کیفیت سامسونگ در سال 2020 است که هنوز هم با گذشت حدودا یک سال از عرضه آن، علاقمندان بسیاری دارد. گلکسی A21s با وجود این‌که جزو گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به‌حساب می‌آید اما، با قیمت بسیار مناسبی که دارد جزو خوش قیمت‌ترین گوشی‌ها در بازار موبایل ایران است که در واقع می‌توان به‌آن لقب میان‌رده اقتصادی را اختصاص داد.

تیم هدیش قصد دارد در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی این گوشی با کیفیت بپردازد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی گلکسی A21s

به طراحی گوشی گلکسی A21s که توجه می‌کنیم، متوجه فریم دور و درب پشتی پلاستیکی آن خواهیم شد که در نگاه اول ممکن است کمی کابر را ماًیوس کند اما به بدنه آن که به‌دقت توجه کنیم کیفیت بالای آن‌را در می‌یابیم. پوشش براق پشت گوشی زیبایی چشم‌نوازی به آن بخشیده که در زمان استفاده حس بسیار خوبی را به کاربر القا خواهد کرد.

ابعاد گوشی نیز 8.9 × 75.3 × 163.7 میلی‌متر است و وزن 192 گرمی دارد که راحتی استفاده از آن را دوچندان می‌کند.

رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای، آبی و قرمز در نظر گرفته برای گلکسی A21s قدرت انتخاب بیشتری در هنگام خرید در اختیار شما قرار می‌دهد تا رنگ دلخواه خود را خریداری نمایید.

گلکسی A21s + هدیش + موبایل سامسونگ

صفحه‌نمایش با کیفیت

گلکسی A21s، به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با پنل PLS IPS از نوع Infinity-O مجهز شده که کیفیت HD+ را در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که از طراحی صفحه‌نمایش مشخص است با یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه روبه‌رو هستیم که این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی بازی کنید و ویدیوهای مورد علاقه خود را در بهترین حالت ممکن تماشا کنید.

گلکسی A21s + هدیش + موبایل سامسونگ

دوربین‌های فوق‌العاده

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، گلکسی A21s یک گوشی میان‌رده و در عین‌حال اقتصادی است اما با وجود این ویژگی، از دوربین‌های با کیفیتی بهره می‌برد که شما را در ثبت تصاویر با کیفیت یاری خواهند کرد.

در پنل پشتی گوشی گلکسی A21s شاهد دوربین های 4 گانه هستیم. به‌این ترتیب که، دوربین اصلی با لنز 48 مگاپیکسلی با وضوح بالا برای ثبت تصاویر با کیفیت در شب و روز را می‌بینیم، در کنار آن دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه 123 درجه، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای ثبت جلوه‌های زیبا با جزییات بیشتر در فاصله حداکثر 4 سانتی‌متری و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که بیشتر به‌عنوان یک سنسور برای ثبت بهتر تصاویر به‌صورت پرتره عمل می‌کند را خواهیم دید.

دوربین جلو گلکسی A21s، کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد، لنز آن نیز واید است و به‌صورت حفره‌ای در بالا و سمت چپ گوشی تعبیه شده است. این دوربین نیز در این بازه قیمت کیفیت بسیاری خوبی را ارائه می‌دهد.

دوربین پشت و جلو گوشی گلکسی A21s قابلیت فیلمبرداری 1080p و 30 فریم در ثانیه را در اختیارتان قرار می‌دهند.

گلکسی A21s + هدیش + موبایل سامسونگ

قدرت پردازشی بالا

گلکسی A21s به پردازنده Exynos 850 با معماری 8 نانومتری به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 مجهز است که حافظه‌های داخلی 32 تا 128 گیگابایت و حافظه رم 2 تا 6 گیگابایت تکمیل کننده سخت‌افزار قدرتمند آن در این محدوده قیمتی هستند.

در عین‌حال، فضای ذخیره‌سازی این گوشی نیز قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه Micro SDXC را دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز حافظه گوشی خود را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

آندروید 10 با قابلیت ارتقا به نسخه 11 و همچنین رابط کاربری One UI 3.1 که بعد از آپدیت به گوشی اضافه خواهد شد نیز می تواند شما را در سال‌های آتی برای نصب برنامه‌های به‌روز بی‌نیاز کند.

گوشی گلکسی A21s در حال حاضر، در نسخه 4/64 گیگابایت با رنگ‌های سفید و آبی به همراه گارانتی معتبر شرکتی با قیمتی حدودی 3,900,000 تومان در سایت هدیش آماده خرید است.

نسخه 4/128 گیگابایتی گلکسی A21s نیز در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و سفید به همراه گارانتی شرکتی معتبر و با قیمتی در حدود 4,300,000 نیز در سایت و فروشگاه هدیش موجود و آماده خرید است.

شما کاربران عزیز برای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21s می توانید به سایت فروشگاه با آدرس Ehadish.com و همچنین برای خرید حضوری این گوشی به فروشگاه موبایل هدیش مراجعه کنید.

باتری کم‌نظیر

گلکسی A21s با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای آن می تواند نیاز شما برای استفاده یک روز بدون نیاز به شارژ مجدد برطرف کند.

قابلیت شارژ سریع 15 واتی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز به شما کمک می‌کند که بتوانید باتری گوشی خود را سریع‌تر شارژ و از آن استفاده کنید.

امنیت بالا

با وجود حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پشت گوشی سامسونگ گلکسی A21s می توانید در سریع‌ترین زمان ممکن قفل گوشی خود را باز کنید و به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین با وجود فناوری تشخیص چهره که برای گلکسی A21s در نظر گرفته شده این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت که امنیت گوشی موبایل خود را بالاتر ببرید.

درگاه‌های اتصال به‌روز

شبکه بی‌سیم نسخه 5.0، بلوتوث نسخه 5.0 در کنار درگاه Type-C و به لطف وجود درگاه جک 3.5 میلی‌متری، به‌نوعی تمامی امکاناتی که شما از یک گوشی هوشمند میان‌رده انتظار دارید، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

جمع‌بندی

با وجود مشخصات ذکر شده برای گلکسی A21s می‌توان این گوشی را بهترین گزینه برای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان‌رده و در عین حال اقتصادی این روزهای بازار موبایل دانست.

وجود سخت‌افرار قدرتمند و نرم‌افزار به‌روز در کنار قیمت بسیار مناسب، گوشی گلکسی A21s را به یک گزینه بسیار مطمئن برای خرید برای علاقمندان به گوشی‌های سامسونگ کرده‌است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز