معرفی ۱۰ بازی برتر وجدید ps۴

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۴:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۵۶۰
اگر شما پلی استیشن باز حرفه ای هستید حتما با ما همراه باشید. در ادامه ما 10 بازی برتر و جدید ps4 را بررسی می کنیم.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا, این ۱۰ بازی را در ادامه معرفی می کنیم:

1٫ بازی لبه اصلی Axiom Verge

لبه اصلی درست مانند گیمی که باید در Bit NES8- به نظر برسد می باشد اما اینطور نیست. مانند یک رویا  بازی میکند، و مانند یک گواهی برای طراح ان تام هاپ است.

تمام مترویدوانیاهای کلاسیک را دریک پکیج کنار هم گذاشته است. اما این همه قضیه نیست، انگشت اشاره شما را تست خواهد کرد زمانی که قسمت خاکستری مغز خود را برای حل این پازل ها به کار می اندازید.

این گیم بیش از ۶۰ ایتم به شما پیشنهاد خواهد کرد و کلکسیون شما را تکمیل می کند، شما را حریص به تکمیل ان می کند و که تکمیل ان کاملا مشکل خواهد بود.

اگر شما پلاتفرم های کلاسیک با استایل های بصری را دوست دارید، خب لبه اصلی را نیاز دارید در بازی های پلی استیشن ps4 خود داشته باشید.

قیمت ۱۴٫۹۹ یورو Platform: PS4, PS Vita

2٫ بازی عصر شکسته Broken Age

ماجرای نقطه و کلیک از مرد افسانه ای تیم شافر در دوبخش به بازار عرضه شد. اولین سری ان در ژانویه ۲۰۱۴ ازاد شد اما اکنون ما دوبخش ان را داریم و هر دو در PSN برای PS4 و PS  ویتا در دسترس هستند. عصر شکسته شوکه کننده،  رنگ ریزی شده با دست ، ماجراهای دو بعدی که داستانهای در هم تنیده ولا و شای را کاوش می کند. ولا دختر جوانی است و در دنیایی گیر افتاده که دختران جوان را به هیولایی گرسنه تغذیه می دهند و این در حالی است که شای درجایی است که عاشق ماجراجوهای واقعی است.

شما باید تعداد زیادی پازل را حل کنید تا دو تا نوجوان را که شایسته ازادی هستند به ارزویشان برسانید ولی باید  دنیای متفاوت انها را کشف کنید.

اساسا  تنها چیزی که نیازمند دانستن ان هستید این است که پازل های رضایت کننده هستند، و این گیم پر از جک و خنده و سرانجام خط سیر داستان پر از پاداش و جایزه خواهد بود

قیمت ۲۰ یورو Platform: PS4 and PS Vita(بازی های پلی استیشن ps4)

3 .بازی دره ستاردو Stardew Valley

ماین کرفت که یکی از معروفترین  بازی های پلی استیشن ps4 ، هاروست موون را در این داستان زیبا ملاقات خواهد کرد. نقشه داستان با خانه ای کوچک شروع می شود و شما فعالیت های حیرت انگیز ان را به سرانجام می کشانید.

جستجو برای منابع جدید و شما را به جستجو در غارها می کشاند اما ارامش دره ستاردو همیشه به عنوان پناهگاهی درمان کننده ثابت شده است که در ان می توانید حرف بزنید، لاس بزنید و حتی با NPS ازدواج کنید که می توانند به شما در مزرعه کمک کنند.

3 بازی گرسنگی نکش Don’t Starve

گرسنگی نکش ، بازی ای فوق العاده از بازی های پلی استیشن ps4 بازماندن در صحرا است. شما نقش ویلسون را بازی میکنید ، دانشمندی که توسط دیمون به دام افتاده است و در صحرایی اسرار امیز تنها گذاشته شده است. شما نیازمند کاووش ، پیدا کردن غذا وپناه برای خود و در کل، کشف چگونگی مراقبت از خود است.این گیم پر از راز برای کشف کردن، تهدید برای اجتناب، زمین برای پهن کردن تله است، ویلسون نیازمند یادگیری حقه ها برای زنده ماندن ، و اگر حتی امیدوار به زنده ماندن و فرار از صحرای کشنده باشد. اگر شما به دوران حکمرانی ای پی های غول اسا برسید ، شما کاراکتر جدید، فصل های جدید، و خالق  جدیدی پیدا خواهید کرد واما؛ مشکلات دیگر برای غلبه

Price: £۱۱٫۴۹ or £۱۴٫۹۹ with Reign of Giants Expansion Platform: PS4, PS Vita

4 بازی نقشه فرار Escape Plan

لیل و لارگ در دردسر هستند. گیم پر از کاراکترهای شرور بازی های پلی استیشن ps4  است، باکوکی درصدد بازیافت جیگلی دو به لجن سیاه است و شما باید به انها کمک کنید از زندان فرار کنند که البته پر از تله های مرگبار است.

شما باید راه خود را در بین ۹۰ خانه پازلی ، که فرح بخش و هیجان انگیز هستید پیدا کنید تا قهرمانان ما را در میان موانع گوناگونی راهنمایی کنید و انها را از تله های پهن شده در مسیر خود نجات دهید. اما شما همچنین باید با مهارتهای منحصر بفرد لیل و لارگ اشنا شوید.

در سال ۲۰۱۲ به عنوان انحصار پی اس ویتا به بازار عرضه شد تا سیستم کنترل لمسی خود را به نمایش بگذارد. اما درسال ۲۰۱۵ به PS4 پورت شد و موفقیت چشم گیری بدست اورد.

۶٫ بازی لبه اصلی Axiom Verge

قیمت ۱۴٫۹۹ یورو Platform: PS4, PS Vita

در این بازی تمامی مترویدوانیاهای کلاسیک در کنار هم قرار داده شده اند. این بازی با سلول های خاکستری شما کار میکند و برای حل پازل آن شما قطعا از سلول های خاکستری مغز خود استفاده میکنید !

این بازی دارای 60 آیتم است که با جذابیت خاصی که این بازی دارد شما حتما به دنبال کامل کردن تمام آیتم های آن خواهید بود.

۷٫ بازی عصر شکسته Broken Age

قیمت ۲۰ یورو Platform: PS4 and PS Vita(بازی های پلی استیشن ps4)

این بازی که اولین سری آن در ژانویه 2014 منتشر شد ، داستان یک دختر جوانی است که در دنیای گیر افتاده است که هیولاهای آن از دختران جوان تغذیه میکنند. این داستان بیشتر ماجراجویی در پیش دارد. در این بازی شما باید تعداد زیادی پازل را حل کنید تا بتوانید دو نوجوان را آزاد کنید. پیشنهاد ما این است که به هیچ وجه این بازی سرگرم کننده و مفرح را از دست ندهید.

۸ .بازی دره ستاردو Stardew Valley

دره ی استرادو یک دره آرامش بخش و مفرح است. داستان این بازی در خانه ای کوچک شروع می شود و شما با جستجو های خود غار های زیادی را کشف خواهید کرد. همچنین شما برای اداره مزرعه میتوانید با NPS ازدواج کنید. 

۹٫ بازی گرسنگی نکش Don’t Starve

Price: £۱۱٫۴۹ or £۱۴٫۹۹ with Reign of Giants Expansion Platform: PS4, PS Vita

در این بازی شما نقش دانشمندی به نام ویلسون را دارید که در صحرایی اسرار آمیز گیر افتاده است. و شما باید از خود در مقابل اتفاقاتی که میفتد محافظت کنید و با سختی ها مقابله کنید. ویلسون برای زنده ماندن در این بازی نیازمند یادگیری حقه هاست تا بتواند از این صحرا جان سالم به در ببرد.

۱۰٫ بازی نقشه فرار Escape Plan

قیمت ۱۰ یورو Platform: PS4, PS Vita

در این بازی شما باید به دو لجن سیاه کمک کنید تا از زندانی که دارای تله های مرگبار است فرار کنند. این بازی دارای 90 مرحله هیجان انگیز است. پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

برای دیدن کامل این پست به سایت یورکاردز ( خرید گیفت کارت )  مراجعه کنید اگر چنا نچه به دنبال خرید گیفت کارت اپل می باشید, دریافت گیفت کارت رایگان ، خرید از آمازون  و....  هستید به لینک های مذکور مراجعه کنید.

نظر شما