رییس سازمان فناوری اطلاعات در جمع دانش آموزان:

رویاهای خود را محدود نکنید

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۶:۲۴
کد خبر: ۹۱۰۳۴۵
رویاهای خود را محدود نکنید
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در اختتامیه دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزی با رویکرد فناوری های حوزه فضا گفت: در این رویدادها دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور از جنبه های تولید و کاربردهای فناوری اطلاعات و همچنین فرصت ها و تهدیدات این حوزه آموزش می بینند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی با تاکید بر فرصت های موجود در این عرصه گفت: آینده با پیش بینی ساخته نمی شود بلکه به دست دانش آموزان و نسل آینده شکل می گیرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه با تاکید بر فرصت های کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این سلسله رویدادها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و راهبری وزارت آموزش و پرورش و در راستای عدالت آموزشی و آشنایی دانش آموزان از فرصت های کارآفرینی و آینده شغلی است.

وی در جمع دانش آموزان با اشاره به سقف های شیشه ای محدودیت ها و لزوم شکستن آنها گفت: رویاهای خود را محدود نکنید و آرزوهای بزرگی را برای خود و کشورتان داشته باشید و اجازه ندهید محدویت ها مانع رسیدن شما به اهداف و رویاهایتان شود.

3

مرتضی براری در رویداد دانش آموزی

از ایده ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در حوزه فضایی استقبال می کنیم

مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران در این مراسم گفت:دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزان به مناسبت هفته جهانی فضا با رویکرد فناوری های حوزه فضا برگزار می شود.

وی با اشاره به پتانسیل جوانان گفت: کشور ایران در بین یازده کشور برتر دنیا در حوزه فضا قرار دارد و ما از ایده ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در این حوزه استقبال می کنیم.

همچنین، در حاشیه این مراسم کارگاه های آموزشی کودکان بر بستر فناوری اطلاعات ویژه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات و سازمان های تابعه در رده های سنی مختلف برگزار شد.

نظر شما