برداشت غیرمجاز برای برنده شدن در بازی‌های‌ مجازی

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۸۴۳۲
برداشت غیرمجاز برای برنده شدن در بازی‌های‌ مجازی
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی خبر داد و گفت: عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "حشمت سلیمانی"اظهارداشت: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 70 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم این مبالغ را صرف خرید در بازی‌های رایانه‌ای کرده است.
سرهنگ "سلیمانی" گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم فرزند شاکی است و وی پس از حضور در این پلیس منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ شد ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی خود را پذیرفت.
وی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت اطلاعات کارت بانکی پدرم را در زمانی که برای پرداخت قبوض اقدام می‌کرد یادداشت و در فرصتی مناسب با خریدهای اینترنتی که اکثراً خرید شارژ و خرید در بازی بوده است حساب وی را خالی کردم.
رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات بانکی آنها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.
این مقام انتظامی از عموم مردم خواست تا هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰5 گزارش کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز