نتایج نهایی جشنواره ملی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی به میزبانی فارس اعلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۰۸۱۲
نتایج نهایی جشنواره ملی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی به میزبانی فارس اعلام شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت : بیش از 20 هزار و سیصد اثر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی "هرخانواده یک کانون یاریگران زندگی" به دبیر خانه این جشنواره در آموزش و پرورش فارس ارسال شد که از این تعداد ،یک هزار اثر به عنوان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ، دکتر فرهاد اسماعیلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای مختلف و تبدیل موقعیت های مختلف به فرصت در این راستا را از مهم ترین رویکردها در آموزش و پرورش دانست  و گفت : در همین راستا جشنواره کشوری "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" ویژه خانواده ها در دوران کرونا و به میزبانی اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس برگزار شد.
 مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تعطیلی مدارس  ناشی از شیوع ویروس کرونا  و لزوم تداوم مباحث آموزشی وتوجه به ترویج و فرهنگ سازی، گفت : از رسالت های اصلی آموزش و پرورش ، توانمندسازی همه جانبه دانش آموزان، اولیا وکارکنان در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی افزود  : بیش از 20 هزار و سیصد اثر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی "هرخانواده یک کانون یاریگران زندگی"  به دبیر خانه این جشنواره در آموزش و پرورش فارس ارسال شد که از این تعداد ،یک هزار اثر درقالب کلیپ و نقاشی و کاردستی و دلنوشته و .... به عنوان  رتبه های اول تا سوم  توسط کمیته داوری انتخاب گردید.
اسماعیلی گفت : مشارکت خانوادگی در فعالیت های آموزشی،ترویجی و فرهنگی  از مهمترین اهداف و برنامه هایی است که در اجرای این رسالت بزرگ بسیار تاثیر گذار است و جشنواره ذکر شده در همین راستا ، به صورت مجازی برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن تاکید بر نقش خانواده  و اهمیت شعار"درخانه بمانیم" ، گفت : به منظور خلاقیت ، نوآوری  واجرای برنامه های جذاب وپرکردن اوقات فراغت فعال دانش آموزان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ویروس کرونا، این جشنواره  با محور های "درخانه بمانیم، عشق ورزی درخانواده ، تعامل در خانواده ، کمک والدین به فرزندان، ایجادنشاط در خانه، بازی های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه ریزی درسی " بود که از سوی دانش آموزان، اولیا وکارکنان مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.
اسماعیلی درباره شرایط ونحوه  تقدیر از آثار منتخب نیز گفت : جایزه و لوح تقدیر مقام های اول از طرف مدیرکل  اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش  و لوح تقدیر مقام های دوم وسوم برعهده  استان فارس و تهیه هدایا نیز بر عهده هر کدام از استان های دارای آثار منتخب است
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز