انجام عمل موفقیت آمیز خارج کردن میکروسکوپی تومور قاعده جمجمه در لامرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۳۰۶۷
انجام عمل موفقیت آمیز خارج کردن میکروسکوپی تومور قاعده جمجمه در لامرد
رییس مرکز آموزشی درمانی حاج محمود حاج حیدر، از انجام عمل موفقیت آمیز، خارج کردن میکروسکوپی تومور قاعده جمجمه، با تعرفه دولتی در این مرکز آموزشی درمانی، خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد؛ دکتر فریبرز غفارپسند تصریح کرد: بانوی ۲۸ ساله ای از اهالی علامرودشت لامرد، با علایم تشنج، کاهش بینایی چشم چپ به بیمارستان لامرد مراجعه کرد که در معاینه بالینی، مشخص شد فشار مغز بیمار بالا است و عصب های دو و سه مغزی آن فلج شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: پس از تصویربرداری های تخصصی سی تی اسکن و ام آر آی،  تشخیص تومور مغزی قاعده جمجمه برای وی محرز گردید که در یک عمل جراحی 4 ساعته به روش میکروسکوپی و تخصصی در کف جمجمه، این تومور به شکل موفقیت‌آمیزی خارج شد.
غفارپسند با بیان اینکه حال عمومی این بیمار مطلوب است ادامه داد: بیمار مورد نظر در حال گذراندن دوره نقاهت خود، در آی سی یو مغز و اعصاب بیمارستان جدید لامرد است.
رییس بیمارستان لامرد بیان کرد: تومور مغزی این بانوی لامردی نسبتاً خوش خیم بود اما در مکان حساسی بین اعصاب جمجمه ای بویایی، بینایی و اعصاب حرکات چشم واقع شده بود که اگر به موقع درمان نمیشد ممکن بود بیمار دچار فلج اندام ها، از بین رفتن بینایی و نهایتاً مرگ مغزی شود.
وی در پایان از انجام اعمال جراحی مننژیوم های مغزی، به روش میکروسکوپی و با استفاده از تکنیک ها و امکانات پیشرفته، را در مرکز آموزشی درمانی حاج محمود حاج حیدر، با تعرفه دولتی، به مردم لامرد و منطقه جنوب استان فارس و استان های همجوار خبر داد‌.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز