با برگزاری مجامع انتخاباتی در سال جاری ، ۱۴ رییس هیات های ورزشی معرفی می شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۰۹۳۰
با برگزاری مجامع انتخاباتی در سال جاری ، ۱۴ رییس هیات های ورزشی معرفی می شوند
ی سرپرست گروه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش وجوانان استان با تشریح برنامه ها از برگزاری 14 مجمع انتخاباتی در طول سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، نصیر پیرانی سرپرست گروه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش وجوانان استان فارس ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشور و جامعه ورزش و بازگشایی اماکن ورزشی و برگشت حالت عادی فعالیتهای همه اصناف اظهارداشت: با توجه به نگاه عباس حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان به برنامه محوری و شفافیت در برنامه های حوزه قهرمانی، تیم کارشناسان حوزه معاونت اداره کل برآن شدند با نگاه علمی و عملی به طرح آمایش سرزمینی ورزش فارس با تشکیل کار گروه کارشناسی این طرح با هدف آسیب شناسی به منظور پیشرفت ورزش استان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی سال 99 را سالی پرترافیک برای تعیین تکلیف روسای هیاتهای ورزشی استان عنوان کرد و افزود : در سال جاری دوره ریاست 17 رییس هیات های ورزشی استان به پایان می رسد که با توجه به شرایط ویژه ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری مجامع انتخاباتی استان با تاخیر همراه شده است.
سرپرست گروه قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه 3 مجمع انتخاباتی در ابتدای سال 99 برگزار شده است تصریح کرد: 14مجمع انتخاباتی باقیمانده با برنامه ریزی های این حوزه و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول سال جاری برگزار و روسای این هیات ها معرفی می شوند.
 پیرانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت : سیاستهای برنامه ریزی این حوزه پیرامون المپیک و پارالمپیک ، بازیهای آسیایی و پارا آسیایی شانتو چین ، المپیک جوانان و تلاش جهت سهم حداکثری فارس در این رویدادها از مهمترین اهداف این حوزه برشمرد.
وی  تاکید کرد : ارزیابی و تدوین شاخصهای ارزشیابی هیاتها ، نخبه پروری و نخبه گزینی ، همچنین کشف استعدادهای برتر و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان، ارتقای سطح آموزش ورزش به خصوص در شرایط حساس کرونایی و لزوم استفاده هیاتهای ورزشی از برنامه های فضای مجازی جهت آموزش ورزشکاران و در راستای سیاستهای حوزه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و تفاهم نامه با سایر ارگان ها به خصوص آموزش وپرورش از دیگر اهداف این حوزه یاد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز