دستگیری کلاهبرداران ۵۰ میلیاردی در "ممسنی"

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۳۴۸۱
دستگیری  کلاهبرداران ۵۰ میلیاردی در ممسنی
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 3 نفر در شهرستان "ممسنی" خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی کرده بودند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "احمدرضا استوار" ، در تشریح این خبر گفت: در پی وصول چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از طریق اخذ تسهیلات بانکی کم بهره،  رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خانمی با نفوذ در یکی از بانک‌های دولتی‌ و با ترفندهای متقلبانه و با همکاری 2 نفر از کارمندان متخلف، شهروندانی که نیاز به وام فوری داشته‌اند را فریب داده و پس از اخذ مبلغ توافقی وام(30 میلیون تومان)، مبلغ 20 میلیون تومان را اضافه بر مبلغ اصلی وام به حساب خود واریز می‌کرده است و وام گیرنده را مجبور به پرداخت اقساط سنگین می‌کرده است.
سرهنگ "استوار" با اشاره به اینکه در این خصوص از 19 شهروند مبلغ 50 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند متهم و 2 نفر از کامندان متخلف بانک مربوطه را شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه و مواجهه شدن با مستندات و ادله پلیس به جرم خود اقرار کردند، گفت: افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان به شهروندان هشدار داد از اعتماد بیش از حد به دیگران و افراد ناشناس بپرهیزند و در اخذ تسهیلات بانکی دقت لازم را داشته باشند.
نظر شما