معاون استاندار فارس:

سند ساماندهی جوانان در فارس تدوین شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۶۳۱۸
سند ساماندهی جوانان در فارس تدوین شود
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:سند ساماندهی جوانان یکی از الزامات استان بوده و با حضور مفاخر فارس نسبت به بررسی موشکافانه مشکلات حوزه جوانان در این سند اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس, احمد احمدی زاده بعد از ظهر سه شنبه در کارگروه ساماندهی جوانان بیان کرد: اجرایی شدن مصوبات بیش از تصویب آن مصوبه حائز اهمیت است و باید فعالیت‌هایی که در قالب مصوبات مصوب شده، پیگیری‌های لازم برای محقق شدن آنان صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: فعالیت‌های که در حوزه اجتماعی صورت می‌گیرد باید تمامی آحاد جامعه را شامل شود و تأثیرگذاری آن به گونه‌ای باشد که تمامی افراد جامعه از منافع اجرای مصوبات بهره مند گردند.
احمدی زاده با اشاره به طلاق عاطفی در فارس یادآور شد: جایگاه فارس در حوزه طلاق نسبت به ازدواج در کشور بهتر است این در حالی است که شاهد موضوع طلاق عاطفی در استان فارس هستم این معضل نیز با اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه اجتماعی قابل برطرف شدنش هستیم.
وی افزود: امروز گرچه در زمینه طلاق بر ١۵ درصد کاهش وضعیت بهتری داریم اما در زمینه ازدواج رتبه ٢١کشور هستیم. که همین امر بر لزوم توجه بیشتر به حوزه ازدواج تاکید دارد.
او با گلایه از عدم توجه به بخش‌هایی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در بخش‌هایی از بیانیه گام دوم در زمینه وظایف اجتماعی خواستار استفاده از این رهنمودها در زمینه فعالیت جوانان شدو گفت: با توجه به اهمیت ازدواج همه دستگاه‌ها موظف هستند در این حوزه طرح و برنامه داشته باشند و یک درصد از اعتبارات همه دستگاه‌ها باید به این امر اختصاص یابد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: حوزه آسیب‌های اجتماعی فکر اساسی می‌خواهید و باید موازی کاری و کارهای جسته و گریخته را کنار گذاشت و نیازمند تشکیل کمیته‌ای مرکزی برای هم افزایی در این زمینه هستیم.
وی ادامه داد: امروز تعدد کمیته‌ها باعث شده تا دستگاه‌های در زمینه آسیب‌های اجتماعی دچار سردرگمی شوند که تشکیل یک کمیته مرکزی برای ساماندهی این بهش بسیار اثر گذار است.
احمدی زاده خواستار استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها در زمینه ترویج فرزند آوری شد و گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مدنظر قرار گیرد تقویت حوزه پرورشی آموزش و پرورش است ونباید تنها به این فکر کنیم که فرزند ما فقط نمره درسی اش ٢٠است، معتقدم اگر فرد از نظر علمی رتبه پروفسوری هم داشته باشند اما از جنبه انسانی پایین باشد فایده‌ای ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز