آتش‌سوزی مخزن قیرکارخانه تولید ایزوگام در حومه شیراز

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۷۴۹۵
آتش‌سوزی  مخزن قیرکارخانه تولید ایزوگام در حومه شیراز
مخزن ۳۰ هزار لیتری قیر در کارخانه تولید ایزوگام درحومه شیراز طعمه حریق شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،در پی دریافت خبری توسط سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر حریق مخزن قیر کارگاه ساخت ایزوگام در حومه شیراز(جنب سایت بازیافت برمشور) ، بلافاصله تیم اطفایی به همرا خودرو های اطفایی سبک و سنگین از ایستگاه های ۱۰و ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.
آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند آتش سوزی در یکی از مخازن نگهداری قیر این مجموعه به وقوع پیوسته و شعله‌های آتش در حال گسترش به سایر قسمت‌های این کارخانه است که بلافاصله آتش نشانان به چندین گروه تقسیم و ضمن سرد سازی مخزن و اطفا کامل حریق را انجام داده و از سرایت آتش به انبار اصلی و مجموعه نگهداری مواد اولیه جلوگیری به عمل آوردند .
کانون حریق مخزن قیر بود که آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات اطفایی مخصوص و رشته های آب رسانی اقدام به سرد کردن مخرن کردند و با تلاش نفسگیرآتش نشانان از وقوع انفجار در این مخزن جلوگیری شد.
با مهارت و سرعت عمل آتش نشانان خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نگردید،همچنین صاحبان کارخانه و نیروهای مشغول فعالیت در چنین مکان هایی باید موارد ایمنی را رعایت تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز