دستگیری سارق در پوشش مامور اداره برق در"پاسارگاد"

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۰۴۵۰
دستگیری سارق در پوشش مامور اداره برق درپاسارگاد
فرمانده انتظامی "پاسارگاد" از شناسایی و دستگیری فردی سابقه دار که در پوشش مامور اداره برق اقدام به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی کرده بود خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،سرهنگ "محمد نیک‌بخت"  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: تیم ویژه ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد در بررسی های میدانی و تخصصی، فردی سابقه دار را تحت تعقیب قانونی قرار دادند.
سرهنگ "نیکبخت" گفت: در استعلام و تحقیقات فنی مشخص شد متهم علاوه بر سوابق متعدد کیفری، جعل عنوان مامور اداره برق و خرید و جابجایی مواد مخدر را نیز در پرونده خود دارد.
این مقام انتظامی به تشدید اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران در این راستا اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش گسترده پلیس، مجرم در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به 20 فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز