استاندار فارس :

مدیون جانفشانی کادر درمان هستیم / طبابت مانند عبادت است

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۷۴۶۵
مدیون جانفشانی کادر درمان هستیم / طبابت مانند عبادت است
استاندار فارس گفت:مدیون جانفشانی کادر درمان هستیم.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم گرامیداشت روز پزشک با تسلیت ایام محرم حسینی با تقدیر از  جامعه پزشکی استان  گفت: اعتقاد ما طبابت را  مانند عبادت می داند و این کارکرد در نزد همه مردم شناخته شده است.
وی خاطر نشان کرد: طبابت  از جمله شغل های مورد تاکید ائمه اطهار است و همگان نسبت به این جایگاه والا اذعان دارند. 
نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار داشت: پزشکان علاوه بر خدمات تخصصی درمان نسبت به معرفی اخلاق و انسان دوستی گام های موثری برداشته اند. 
وی با گرامیداشت یاد درگذشتگان مبارزه با بیماری کرونا در جامعه پزشکی گفت: انتظار ما از جامعه پزشکی فروتنی است که برازنده این جامعه خادم است.
استاندار فارس با اشاره به شرایط کنونی پزشکان در مبارزه با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت:  امروزه علاوه بر بیماری کرونا دچار تحریم های اقتصادی هستیم اما علی رغم مشکلات در رفع نیاز های اولیه و بهداشتی مردم گام های خوبی برداشته شده است و استان فارس در مراحل مختلف شیوع این بیماری موفق عمل کرده است. 
وی افزود :  روزانه بیش از یک میلیون ماسک در استان در حال تولید است که با مشارکت همگانی مردم و مسئولین و کادر درمان محقق شده است. 
رحیمی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات کنونی با بهره گیری از تخصص و تجربه امکان پذیر است ابزار امیدواری کرد: کادر درمان استان همچنان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد و همه ما مدیون این جانفشانی ها هستیم. 
گفتنی است این مراسم با تقدیر از کادر نمونه درمان استان پایان یافت.
نظر شما