بسته شدن پرونده باند سارقان خودرو با کشف ۱۰۰ فقره سرقت

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۷۳۶۸
بسته شدن پرونده باند سارقان خودرو با کشف ۱۰۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای خودرو با کشف 100 فقره سرقت در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام‌بخش حبیبی" اظهارداشت: در پی افزایش سرقت‌های خودرو در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اعضای باند 3 نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار "حبیبی" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 100 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، گفت: تا کنون 60 نفر از شکات شناسایی شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: موفقیت پلیس در این خصوص نتیجه تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی و همکاری تنگاتنگ شهروندان با نیروی انتظامی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به 110 یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.
نظر شما