تجهیز ۱۰ خانه ورزش روستایی به مناسبت روز عشایر و روستا

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۹۹۱۸
تجهیز ۱۰ خانه ورزش روستایی به مناسبت روز عشایر و روستا
10 خانه ورزش روستایی در سطح استان فارس با ارسال تجهیزات تکمیل می شود
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،به مناسبت روز روستا و عشایر طی کاروان تجهیز خانه های ورزش روستایی به سمت 10 روستای استان فارس اعزام شد.
این تجهیزات که شامل میز تنیس روی میز ، فوتبال روی میز و میز شطرنج جمعاً با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال تهیه شده است و 10 روستای 6 شهرستان استان تجهیز و در هفته تربیت بدنی آماده بهره برداری می شود
روستاهای کوپان شهرستان سرچهان ، کوشکک شهرستان بختگان ، کمین ، مبارک آباد شهرستان پاسارگاد ، سه تلان ، سرمشهد شهرستان کازرون ، لرد خزان شهرستان خفر ، سلطان آباد ، زین آباد سنگی و رکن آباد شهرستان داراب 10 روستای تجهیز شده این طرح می باشد.
در این مراسم عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نقش روستا در توسعه کشورها گفت: این اقدام در راستای عدالت اجتماعی و توجه به ورزش روستائیان و عشایر استان می باشد.
وی با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره رقابتهای روستاییان و عشایر کشور با نام جام خوشه چین در سال گذشته به میزبانی شیراز افزود : برگزاری جام خوشه چین نوید بخش توسعه ورزش در روستاها و توجه هر چه بیشتر به استعدادهای برتر کشور در مناطق روستایی و عشایر نشین بود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد : با تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی و وجود ظرفیت های مناسب چمن های مصنوعی فوتبال در سطح استان ، ورزش روستایی و عشایر فارس روزهای روشنی را در پیش روی خود دارد.
نظر شما