تشدید نظارت بر اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در فارس

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۲۰۸۳
تشدید نظارت بر اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در فارس
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و هشتاد و سومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه ضمن تقدیر از همراهی مسوولان استانی و تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، خواستار ورود بیشتر فرمانداران شهرستان های استان و افزایش نظارت بر رعایت اصول بهداشتی از سوی شهروندان شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «مهرزاد لطفی» با تاکید بر اینکه باید تدابیر لازم و تشدید نظارت ها در راستای رعایت اصول بهداشتی شهروندان در شهر پیش بینی شود، گفت: تصمیم گیری های کلان مسوولان و افزایش نظارت در راستای تامین سلامت مردم در کنترل و پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری کووید۱۹ بسیار تاثیرگذار است و مجموعه سلامت از تصمیمات مسوولان استانی و ستاد استانی مقابله با کرونا قدردانی و حمایت می کند.
دکتر لطفی ضمن بررسی آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
بررسی شیوه عملی درمان مبتلایان در بیمارستان ها و مراکز درمانی با توجه به آخرین یافته های علمی جهان و بررسی پیش بینی نقاهتگاه ها و بیمارستان های پشتیبان در فارس از دیگر محورهای این نشست بود که با حضور رییس دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.
او با توجه به کاهش دما و سرمای هوا در استان هشدار داد: خانواده ها باید از خود و اطرافیان بیش از پیش مراقبت کنند تا از ابتلای هرگونه بیماری به ویژه سرماخوردگی و آنفلوآنزا در ایام فصل سرما جلوگیری شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز