در قالب بیست و هشتمین هفته پویش#هرهفته_الف_ب_ایران؛

بهره‌برداری از ۵ پروژه برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۵۸۹۸
بهره‌برداری از ۵ پروژه برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر آغاز شد
در قالب بیست و هشتمین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران بهره برداری از پنج پروژه برق‌رسانی در دو استان فارس و بوشهر با سرمایه گذاری 86 میلیارد تومان به صورت رسمی با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در خصوص این پروژه‌ها گفت: این طرح‌ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه شهروز شهر، پست ۱۳۲ کیلوولت عمادشهر، طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد و افزایش ظرفیت پشت بوشیگان شهرستان کازرون در استان فارس و طرح احداث پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر است.
وی با بیان اینکه طرح افزایش ظرفیت پست شهروز شهر در شیراز، سال گذشته کلید خورد و اکنون آماده بهره برداری است، گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی اجرا شده و موجب پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها و همچنین تامین برق مشترکان این حوزه خواهد شد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر خاطر نشان کرد: طرح اجرای پست برق ۱۳۲ کیلوولت عماد شهر در شهرستان لارستان نیز با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی و با هدف افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی اجرا شده است که برای ۲۰ نفر ایجاد شغل می کند.
نصیری ادامه داد: طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد هم با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال موجب افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رویت پذیری می شود و برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت پست بوشیگان شهرستان کازرون نیز با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی انجام شده و بهره‌برداری از آن تاثیر بسزایی در کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری شبکه دارد.
نصیری در ادامه به اجرای طرح احداث پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر  اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز شده و اکنون آماده بهره برداری است؛ با افتتاح آن پایداری شبکه و کاهش خاموشی و تامین برق مشترکان در شهرستان دیر را شاهد خواهیم بود.
معاون عمرانی استانداری فارس نیز در این آیین، بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های توسعه و تامین برق در استان تاکید کرد و افزود: پویش الف - ب- ایران تا کنون دستاوردهای بزرگی برای استان فارس در زمینه تامین انرژی و برق داشته است.
محمود رضایی کوچی بر لزوم رفع برخی از تنگناهای تامین انرژی در استان فارس تاکید کرد و گفت: شهرستان های ممسنی ، رستم ، لارستان و برخی دیگر از مناطق این استان نیازهایی در این حوزه دارند که باید با توجه بیشتر این نیازها بر طرف شود.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز