کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۲۸۰۰
کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات این کشف گفت : با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (ع) در سپاه ثارالله فارس ، مقادیر زیادی کالای احتکار شده در یک باغ واقع در یکی از محلات شیراز کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، غلامرضا سالاری ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد ادامه داد : مقادیر زیادی پوشک بچه و مواد شوینده از جمله اقلامی کشف شده در این انبار بود که با توجه به بررسی های انجام شده توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ، این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و احتکار به قصد سوءاستفاده و گرانفروشی انجام شده است.
سالاری از شناسایی یک نفر در این رابطه و تشکیل پرونده تعزیراتی برای فرد متخلف خبر داد و اضافه کرد : ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا اقلام کشف شده با نظارت سازمان صمت بصورت مستقیم و با نرخ عادله در اختیار شهروندان قرار گیرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود : تشدید نظارت ها در قالب قرارگاه ربیع با همکاری دستگاههای امینتی و نظارتی در دستور کار است و پرونده های محتکرین نیز بدون هیچگونه اغماضی با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد تا انشالله با اقدامات انجام شده و با همکاری مردم شاهد به حداقل رسیدن تخلفات باشیم.
نظر شما