استاندار فارس:

صنعت هوایی و بالگردی فارس توسعه می‌یابد

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۴۳۰۵
صنعت هوایی و بالگردی فارس توسعه می‌یابد
با حضور دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس و امیر خواجه فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تفاهم نامه همکاری فناورانه و صنعتی، منعقد شد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، این تفاهم نامه پیرو بازدید استاندار فارس و هیئت همراه از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران در تاریخ ۳/ ۹۹/۹ ما بین  دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس و سرتیپ دوم ستاد امیر افشین خواجه فرد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی به امضاء رسید.
براساس این تفاهم نامه ، طرفین توافق نمودند جهت راه اندازی مرکز تعمیرات بالگردی و ساخت قطعات بالگردی در استان فارس ، امکانات و توانمندی های خود را به اشتراک بگذارند که برای تحقق این منظور، سازمان صنایع هوایی ، توانمندی ها و ظرفیت های فناورانه و نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار خواهد گذاشت و استانداری فارس نیز درخصوص تخصیص فضای فیزیکی و امکانات سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی مساعدت لازم را انجام خواهد داد.
این بازدید دو ساعته در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) صورت گرفت که استاندار فارس و هیات همراه  از مراکز مختلف تولید، قطعه سازی و  تعمیرات اساسی بالگردهای این  شرکت از نزدیک دیدار کردند و در جریان توانمندی های ساخت و تعمیرات بالگردهای  کشور قرار گرفتند.
نظر شما