اعضای باند "حمید پلنگ" با ۳۳ فقره سرقت روانه زندان شدند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲۸
اعضای  باند حمید پلنگ  با ۳۳ فقره سرقت روانه زندان شدند
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام اعضای باند 3 نفره سارقان معروف به "حمید پلنگ" با 33 فقره سرقت خودرو در"شیراز" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "کاووس حبیبی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای پراید مدل پایین در شهر شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های موجود در صحنه سرقت، مطلع شدند که سارقان پس از سرقت، لوازم و قطعات خودروهای پراید را جدا و آن را در خیابان‌های خلوت و تاریک رها می کنند.
سرهنگ "حبیبی" خاطر نشان کرد: کارآگاهان زبده با استفاده از امکانات نوین و خاص پلیسی موفق شدند اعضای باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای معروف به "حمید پلنگ" را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان، افزود: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 33 فقره سرقت خودرو و فروش قطعات آن اقرار کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در این خصوص 4 نفر مالخر را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه مالخران، 39 عدد ضبط، 22 حلقه لاستیک، 16 عدد باند، 20 عدد رینگ، 3 عدد کپسول گاز و 5 عدد باطری مسروقه کشف شد.
سرهنگ "حبیبی" با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: همه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
نظر شما