معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس:

برندگان دوره اول مسابقات کتاب خوانی "هفت ساز و برگ عشق" مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۶۷۹۰
برندگان دوره اول مسابقات کتاب خوانی هفت ساز و برگ عشق مشخص شدند
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس گفت: برندگان دوره اول مسابقات کتاب خوانی "هفت ساز و برگ عشق" مشخص شدند.
لیلا نورافشان در  در گفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهار داشت:سلسله مسابقات مجازی کتاب خوانی در استان فارس با عنوان هفت ساز و برگ عشق در سه مرحله برگزار میشود که در مرحله اول " الهام بهرامی، الهام مشگل گشا، کیمیا صابری،محبوبه عسکری فرد و سیده سمیه موسوی "نفرات برتر این مسابقات شدند که جوایز آنها پس از پایان سه مرحله به برگزیدگان اهدا می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه وزارت  ورزش و جوانان متولی آموزش های قبل از ازدواج به جوانان می باشد و در راستای افزایش ارتقاء مهارت ها  زندگی و بهبود توانمندی های  جوانان مسابقات کتاب خوانی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس  ادامه داد: آگاهی بخشی ، آموزش،فرهنگ سازی و کمک به شکل گیری ازدواج های موفق و خانواده های پایدار از جمله دغدغه های همیشگی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است که در همین راستا  سلسله مسابقات مجازی کتاب خوانی با عنوان "هفت ساز و برگ عشق" با فاصله زمانی در سه مرحله متفاوت برگزار می شود.
نورافشان تصریح کرد: با توجه به شرایط بوجود آمده در جامعه بدلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقات بصورت مجازی و با هدف آموزش مستمر و مسئولانه به جوانان برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز