فرماندار شیراز :

۲۱۸ طرح گردشگری به بانک‌های عامل در شیراز معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۰۸۰۳
۲۱۸ طرح گردشگری به بانک‌های عامل در شیراز معرفی شدند
فرماندار شیراز با اشاره به معرفی ۲۱۸ طرح در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، به سیستم بانکی شهرستان خبر داد و گفت: سیستم بانکی موظف است رسیدگی و تعیین تکلیف طرح‌های ارائه شده و معرفی نماینده ویژه برای این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار ده
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،  ​محمدرضا امیری در نهمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان شبکه بانکی این شهرستان در ایام شیوع ویروس کرونا، از ارائه ۱۱ هزار و ۵۴۲ پرونده جمعا به مبلغ سه هزار و پانصد و شصت میلیارد ریال به سیستم بانکی شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی شیراز خبر داد. 
وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی، از مجموع پرونده‌های ارائه شده از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، تعداد ۷۶۴۶ پرونده به مبلغ دو هزار و ۲۸۴میلیارد ریال پرداخت نهایی شده است و تعداد ۳۶۵۶ پرونده به مبلغ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال درحال پرداخت است که با احتساب مبالغ ذکر شده، تعداد ۳۰ هزار فرصت شغلی مورد حمایت این طرح قرار گرفته است‌.
فرماندار شیراز ضمن یادآوری نقش موثر بانک ها در مدیریت مشکلات پدیدآمده ناشی از بیماری کرونا و افزایش تاب آوری اصناف آسیب دیده، بر ضرورت مشارکت فعال بانک‌ها در اجرای طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
امیری بار دیگر بر ضرورت احیای واحدهای غیرفعال و آسیب دیده از کرونا تاکید و اضافه کرد: خوشبختانه تسهیلات ویژه باشگاه‌ها و طرح‌های ورزشی خسارت دیده از شیوع کرونا ابلاغ شده که متقاضیان واجد شرایط می‌توانند موضوع را از اداره ورزش و جوانان پیگیری کنند.
وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بانک‌ها، بر ضرورت فعال تر شدن کمیته وصول مطالبات بانکی نیز تاکید و خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی در این خصوص شد.
نظر شما